Zaloguj się

Regulamin

Witamy na naszym sklepie.

REGULAMIN

-Prosimy o uważne czytanie opisów zamieszczonych w opisach, w przypadku pytań, nieporozumień prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 pod nr 512 303 603 lub mailowy: sklep@izamarket.pl

-Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynika z ustawy z grudnia 2014 o ochronie niektórych praw konsumentów. Czas zwrotu to 14 dni od dnia odebrania przesyłki. W tym czasie należy poinformować nas o chęci dokonania zwrotu - przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Aby zwrot był możliwy towar nie może nosić śladów używania.

REKLAMACJE


-Towar sprzedawany w sklepie posiada pełną 24 lub 36 miesięczną gwarancje producenta.

-nie przyjmujemy zwrotów "za pobraniem"

-zgodnie z ustawą do zwrotu nie wymagamy dowodów zakupu.

-Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynika z ustawy z grudnia 2014 o ochronie niektórych praw konsumentów. Czas zwrotu to 14 dni od dnia odebrania przesyłki. W tym czasie należy poinformować nas o chęci dokonania zwrotu - przesłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Aby zwrot był możliwy towar nie może nosić śladów używania. UWAGA!!! Powyższy zapis nie dotyczy klienta typu FIRMA jeśli była wystawiona faktura VAT.

Zwrot środków pieniężnych:

W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

Zwrot przy wyborze innych rodzajów płatności następuje na podany przez kupującego nr rachunku oraz dane sprzedającego.


PŁATNOŚCI

-płatność natychmiastowa za pomocą systemu: Blue Media S.A.,
„Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)"

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Przy płatnościach kartą zamówienie będzie realizowane od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.


-Za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru)

-przelew tradycyjny

                             IDEA BANK nr konta:78 1950 0001 2006 0601 1608 0002


Noblemarket Izabela Szewczuk

Borowina Sitaniecka 6c

22-400 Zamość

NIP: 9221716144

-W celu obniżenia kosztów dostawy łączymy paczki do wagi 30kg, wtedy prosimy o wpłatę za 1 paczkę.

WYSYŁKA

- towar wysyłamy POCZTĄ POLSKĄ usługą " KURIER 48" każdą z przesyłek mogą Państwo śledzić na stronie POCZTY POLSKIEJ, dostawa maksymalnie do 48h ( 90% przesyłek dociera 24h )

-wysyłka systemem Paczkomatów

-wysyłka kurierem

- po każdorazowym nadaniu towaru otrzymają Państwo nr listu.

- towar wysyłamy natychmiast po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty.

- zamówienia złożone do godz. 14 z potwierdzeniem wpłaty lub za pobraniem są wysyłane w danym dniu.

- zamówienia są wysyłane w dni robocze w godz. 9-14.

- z przyczyn niezależnych ( awarie techniczne, zdarzenia losowe) nadanie przesyłki może się opóźnić 48h.

- przesyłki listowe nie są ubezpieczone.

- prosimy o dokładne podanie danych do wysyłki z nr telefonu dla kontaktu dla kuriera

 
SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN

PRZEDMIOTY TRANSAKCJI

  • Przedmiotami /Umowy sprzedaży / transakcji prowadzonych przez Strony Transakcji w sieci Internet są / mogą być/ produkty przedstawione na stronach www Sklepu Internetowego „izamarket.pl” w chwili składania zamówienia.

  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się na stronach www sklepu „izamarket.pl ” wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

  • Wszystkie produkty znajdujące się na stronach www sklepu „izamarket.pl ” są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta lub jego dystrybutora na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
    Klient, który wysłał zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego tym samym oświadczył, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. Niedotrzymanie postanowień Regulaminu uprawnia izamarket do odmowy realizacji złożonego zamówienia.

  • izamarket.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w sytuacjach, gdy:

    • formularz zamówienia zostanie błędnie lub częściowo wypełniony przez klienta;

    • we wskazanych czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości.
      W przypadku zamówień z wysyłką za granice RP prosimy o kontakt w sprawie ustalenia indywidualnych kosztów dostawy uzależnionych od wagi kupionego przedmiotu

  • Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem, w czym pomocne będą opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.

  • W wyjątkowych przypadkach pracownik izamarket.pl będzie telefonicznie potwierdzał zamówienie, kontaktując się z klientem na podany uprzednio numer telefonu.

  • Sklep internetowy izamarket.pl przyjmuje zamówienia online przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

  • Zamówienia telefoniczne przyjmowane są w dni powszechne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-15

  • Klient powinien dokonać wpłaty za zamówienie w serwisie „Blue Media S.A>” lub za pomocą przelewu w ciągu 24 godzin od momentu jego złożenia. Jeśli tego nie dokona, zostanie ono anulowane przez system po 14 dniach od złożenia zamówienia. O zaistniałym fakcie klient zostanie poinformowany mailem przesłanym na adres podany podczas rejestracji.


Na etapie zamawiania produktów klient powinien wybrać jedną z dostępnych w izamarket.pl form płatności:

  • Za pobraniem” – klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki;

  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

  • Płatność przelewem elektronicznym – klient dokonuje wpłaty za pośrednictwem systemu „Blue Media S.A.”

  • Płatność przelewem - klient dokonuje płatności na indywidualny numer rachunku bankowego.

  • Zamówiony towar zostanie wysłany do klienta, nie wcześniej niż po wpływie środków na konto właściciela sklepu internetowego .


REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE

  • Odbierając zamówione produkty, Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail : sklep@izamarket.pl zgłosić, aby rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt z Działem Obsługi Klienta i Sklepu Internetowego ”izamarket.pl” celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.

  • Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać w formie pisemnej (dopuszcza się także możliwość składania reklamacji wraz z załącznikami - Protokół Szkodowy, ewentualne zdjęcia - za pośrednictwem poczty e-mail na adres sklep@izamarket.pl

  • Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest spisanie przy udziale pracownika firmy kurierskiej „Protokołu Szkodowego” szczegółowo opisującego uszkodzenia i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.

  • Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego sprzętu. W innych przypadkach podstawą jest „Protokół Szkodowy” spisany przy udziale pracownika firmy kurierskiej, szczegółowo opisujący uszkodzenia.

  • Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego „izamarket.pl ” przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów nie przekraczających 14 dni.

  •  
  • Klient ma prawo do zwrotu produktu w terminie do 14-ciu dni liczonych od daty odbioru towaru o ile produkt pozostaje w oryginalnym opakowaniu  , nie był używany, nie nosi śladów używania, ani też nie jest uszkodzony. Zwrot towaru jest na koszt Nabywcy.
    W przypadku wystąpienia
    konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
    płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
    karty płatniczej Zamawiającego.

  • Produkty w sklepie izamarket.pl  posiadają gwarancje producenta lub importera.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Sklep internetowy Shoper.pl